دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) در 55 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

مشخصات فایل

تعداد صفحات 52
حجم 0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) در 55 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc



کامل و قابل ویرایش

شامل مبانی نظری و پیشینه تحقیق

به همراه منابع معتبر و استاندارد

توجه :  در قسمت پیشینه تحقیق فقط از منابع فارسی که اکثرا برای سال 89 الی 91 می باشند استفاده شده است .


بخشی از قسمت پیشینه تحقیق :


صلواتی و همکاران(1390) مطالعه ای با عنوان بررسی اثرات مدیریت دانش بر مدیریت ارتباط با مشتری در بانک رفاه (مطالعه موردی: استان کردستان) انجام دادند. در پژوهش حاضر اثرات مدیریت دانش بر مدیریت ارتباط با مشتری، مورد بررسی قرار گرفته است. روش پژوهش، توصیفی و از شاخه پیمایشی می باشد. جامعه آماری این پژوهش 180 نفر از کارکنان شعب بانک رفاه استان کردستان می باشد. در این پژوهش برای اکتشاف عوامل و بسط گویه های پرسشنامه از روش تحلیل مولفه های اصلی  و روابط ساختاری استفاده شده است. تحلیل داده ها با استفاده از تحلیل مسیر و مدل معادلات ساختاری صورت گرفته است. یافته های پژوهش نشان می دهد، مدیریت دانش از طریق منابع دانش بر جنبه های مختلف مدیریت ارتباط با مشتری یعنی رضایت مشتری، وفاداری مشتری، جذب مشتری و تعامل با مشتری اثر مثبت و معنی داری دارد. بر اساس یافته ها بیشترین اثرگذاری مدیریت دانش بر رضایت مشتری بوده و متغیرهای وفاداری، جذب و تعامل با مشتری در درجات بعدی قرار دارند.


فهرست مطالب موجود :

2-1 مدیریت ارتباط با مشتری

2-1-1 تاریخچه و تعاریف مدیریت ارتباط با مشتری

2-1-2 فلسفه ارتباط با مشتری

2-1-3 مفهوم بازاریابی

2-1-4 بازاریابی خدمات بانكی  

2-1-5 بازاریابی نوین در مقابل بازاریابی سنتی در صنعت بانکداری

2-1-6 لزوم بازنگری در شیوه های سنتی فهم رفتار و نیازهای مشتری

2-1-7 تعریف مدیریت ارتباط با مشتری

2-1-8 مزیت‌های تجاری مدیریت ارتباط با مشتری

2-1-9 موانع ممکن بر سر راه سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

2-1-10 اهداف مدیریت ارتباط با مشتری

2-1-11 مزایای مهم به کارگیری مدیریت ارتباط با مشتری در بانک

2-1-12 انواع مدیریت ارتباط با مشتری

2-1-13 مسائل کلیدی در مدیریت ارتباط با مشتری

2-1-14 سیرتكاملی مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری       

2-1-15 مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری (e-CRM)

2-1-15-1 مزایای مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی (e-CRM)     

2-1-16 مفهوم جدید خدمت به مشتریان

2-1-17 CRM  در بانک ها

2-1-17-1 اهمیت CRM در بانک ها

2-1-17-2 اهدافCRM در بانک

2-1-18 مزایای CRM

1-1-18-1 مزایای مدیریت ارتباط با مشتری برای بانک ها

2-1-18-2 اصول CRM

2-1-19 نکات مهم در اجرای استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری

2-1-20 همپوشی بازاریابی رابطه مند و مدیریت ارتباط با مشتری

2-3 پیشینه عملی

2-3-1 تحقیقات انجام گرفته در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری

منابع فارسی

منابع لاتین


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

فایل آماده مبانی نظری و پیشینه پژوهش سيستم مديريت ارتباط با …

17 سپتامبر 2018 … مشتری گرامی، همکاران ما فایلی با عنوان مبانی نظری و پیشینه پژوهش سيستم مديريت ارتباط با مشتري(بازاریابی رابطه ای) (فصل دوم پایان نامه) آماده نموده … دانلود فایل مبانی نظری و سوابق پژوهشی سيستم اطلاعات مديريت و مديريت …
فایل آماده مبانی نظری و پیشینه پژوهش سيستم مديريت ارتباط با …

12 سپتامبر 2018 … مشتری گرامی، همکاران ما فایلی با عنوان مبانی نظری و پیشینه پژوهش سيستم مديريت ارتباط با مشتري(بازاریابی رابطه ای) (فصل دوم پایان نامه) آماده نموده اند؛ جهت دانلود آنلاین و فوری بر روی دکمه دریافت فایل کلیک نمایید …
فایل آماده مبانی نظری و پیشینه پژوهش سيستم مديريت ارتباط با …

4 سپتامبر 2018 … فایل آماده مبانی نظری و پیشینه پژوهش سيستم مديريت ارتباط با مشتري(بازاریابی رابطه ای) (فصل دوم پایان نامه) … دانلود فایل ادبیات نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی سبز وبرند سبز (فصل دوم پایان نامه) سلامی به مهربانترین …
دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و نظریه های مدیریت ارتباط …

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و نظریه های مدیریت ارتباط با مشتری CRM (فصل دوم) در 48 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت …
مبانی نظری و پیشینه پژوهش سيستم مديريت ارتباط با مشتري …

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش سيستم مديريت ارتباط با مشتري (بازاریابی رابطه ای)(فصل دوم پایان نامه) در 115 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و …
مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف بازاریابی رابطه ای و مدیریت …

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ( فصل دوم) در 115 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده  …
فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و نظریه های مدیریت ارتباط …

13 سپتامبر 2018 … هموطن ایرانی جهت رفتن به صفحه اصلی دانلود فایل با عنوان مبانی نظری و … مفاهیم و نظریه های مدیریت ارتباط با مشتری CRM (فصل دوم پایان نامه) بر …
خرید و دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری …

20 مه 2018 … پژوهشگرعزیز، شما برای دانلود محصول با عنوان مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) به این صفحه از فروشگاه مراجعه …
دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و نظریه های مدیریت ارتباط …

22 جولای 2018 … دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و نظریه های مدیریت ارتباط با مشتری CRM (فصل دوم پایان نامه). به فروشگاه آنلاین فایل های دانلودی خوش …
دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری …

10 آگوست 2018 … بررسی مختصر محصول: مبانی نظری و پیشینه پژوهش نشاط وشادكامی (فصل دوم) در 70 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc توضیحات بیشتر و دانلود …
مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم …

25 آگوست 2018 … مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) در ۵۵ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc. کامل و قابل ویرایش. شامل مبانی نظری و …
مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم …

20 مه 2018 … دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش ارتباط مدیریت بدن و سبک زندگی(فصل دوم). پژوهش درباره مدیریت بدن و ارتباط آن با دیگر متغیرهای اجتماعی، از …
نمونه مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم …

15 جولای 2018 … به فروشگاه فایل نمونه خوش آمدید. توضیحات بیشتر و دانلود. مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) در 55 صفحه ورد قابل …
پکیج مبانی نظری و پیشینه پژوهش ارتباط مدیریت بدن و سبک زندگی …

26 آگوست 2018 … دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش ارتباط مدیریت بدن و سبک زندگی(فصل دوم) … پژوهش درباره مدیریت بدن و ارتباط آن با دیگر متغیرهای اجتماعی، از جمله … سيستم مديريت ارتباط با مشتري(بازاریابی رابطه ای) (فصل دوم پایان نامه) …
دانلود (مبانی نظری و پیشینه پژوهش علاقه مندی مشتریان (فصل دوم …

5 آگوست 2018 … به صفحه ی دانلود _پیشینه پژوهش و مبانی نظری تاب اوری (فصل دو)_خوش امدید. … مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) …
دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعهد و پذیرش (ACT) (فصل دوم …

10 سپتامبر 2018 … دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) -کامل و جامع از حضور شما عزیزان در سایت بسیار خوشحالیم و آرزو داریم …
دانلود فایل کامل مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با …

18 سپتامبر 2018 … خرید فایل( پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری) … دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت زمان (فصل دوم) -کامل و جامع از …
دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و نظریه های مدیریت ارتباط …

22 آوريل 2018 … دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و نظریه های مدیریت ارتباط با مشتری CRM (فصل دوم) در 48 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و …
مبانی نظری و پیشینه پژوهش سيستم مديريت ارتباط با مشتري …

22 آوريل 2018 … دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش سيستم مديريت ارتباط با مشتري (بازاریابی رابطه ای)(فصل دوم پایان نامه) در 115 صفحه در قالب word , قابل …
فایل پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری | mtg131

29 آگوست 2018 … فایل پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری on mtg131 | پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری دانلود پیشینه …

شما ممکن است این را هم بپسندید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *